Blog

Ballina / Blog / Blog
"Çka ka Vetëvendosja që veç po ankohet?"
Fisnik Ismaili Publikuar: 17.02.2013 - 23:48

(Ky artikull i pasqyron mendimet edhe logjikën e mendjes time të shëndoshë. Nuk i reflekton doemosdoshmërisht pikëpamjet  e Lëvizjes VETËVENDOSJE!, por ato të miat personale, por që për shumë gjana përputhen me ato të subjektit politik të cilit i takoj, se përndryshe s’kisha qenë pjesë e këtij grupi. Edhe jo, as nuk e kam pyetë Albinin, e as nuk më ka thanë ai me e shkrue këtë artikull.)

 

VËREJTJE: Përmban gjuhë paksa vulgare edhe i drejtohet nji grupi të caktuem njerëzish. Nëse e gjen veten këtu, s’kam çka të baj. :)

 

I dashtuni cinik, që ke përgjegjje për gjithçka,

 

Sot kam vendosë me tu drejtue ty, i cili për çdo veprim  të Levizjes VETËVENDOSJE!  ke me e pasë nji kritikë, e cila zakonisht përmban diçka të ngjashme me “Jo, kështu çka po bani nuk bahet në Evropë”,  ose “Çka po kujtoni ju, a Evropë po ju dukemi na, a?” varësisht prej rrethanave që të konvenojnë në atë moment për me e “argumentue” kritikën tande, e cila ma së shpeshi vjen e përcjellun me “Eiiiii, ju veç po ankoheni edhe po theni, por zgjidhje nuk po jepni.

 

Para se me nisë me ti vizatue zgjidhjet, të cilat tanë kohën i ke para syve, por po refuzon me i pa, sepse ose je qorr, ose s’po do me pa, ose priton me lexue gazetë apo këqyrë lajme, veç po due me ta përkujtue nji gja: Ti as nuk ke lindë në Pariz, e as nuk je rritë tuj shetitë nëpër Shanzelize (s’po ta shkruej në origjinal, se nuk din me e lexue), por je i lloçit tu Kosovës, sikur unë, edhe s’je asnji trohë ma i mirë, e as ma i keq se unë.

 

Po ia nisi me dy slloganet ma të moçme të VV-së, të cilat i din ti shumë mirë:

Jo negociata! – 6 vjet i vjetër

Bojkotoni produktet e Serbisë! – 3 vjet i vjetër

 

Të dy fjalitë ma naltë sot janë temat ma aktuale në Kosovë. Të dyjat i përshkruejnë saktë problemet pse Kosova po ngec si politikisht, ashtu edhe ekonomikisht, e si rezultat po ka probleme të mëdha sociale.

 

Të dy fjalitë janë ZGJIDHJE për këto probleme, por të cilat je duke i injorue qe 6 edhe 3 vjet, respektivisht, edhe u desh me u kallë veriu, me u vra nji polic pa pikë nevoje, me u shpallë do masa të reciprocitetit, për me ti hapë pakëz sytë.

 

Po them “pakëz”, se ti hala po shpreson se qeky pushtet, edhepse disa vjet me vonesë, ka me ti realizue këto zgjidhje. Harroe, se asht nji arsye shumë e madhe edhe e randësishme  pse nuk është zgjidhë deri tash: Paret.

 

Me nji fjali, ky pushtet nuk ka vullnet politik për me punue për interesat tua si qytetar, sepse nuk i konvenon. Pse me i nda paret me ty, kur mundet me mbajtë për vete?

 

Po vazhdoj me problemet edhe komentet tua ma të shpeshta për VV-në që po i dëgjoj/lexoj, edhe zgjidhjet e tyne që ti po refuzon me i pa.

 

 

1. "Valla po luen Serbia koqe me neve qysh po don..."

Normal se po luen, kur mundet. Ta kallë nji copë të madhe të shtetit "sovran" kur të don, i ndërpren bisedimet kur të don, qet kushte çfare të don (veriu tash bëhet temë e bisedimeve), edhe prapseprapë është ma afër kandidaturës për BE, se për viza s'po flas.

Çka ban pushteti jonë? Shpreson dikush tjetër me e fikë zjarrin që po e kallin serbët (zjarr, të cilin vetë e ka provokue edhe ka ikë, e i cili është pague me nji jetë polici), s'ka koqe me i ndërpre bisedimet për kurrgja, s'ka kurrfarë kushtesh për negociata (masat e reciprocitetit i shkëmbeu shumë lirë për do vula, në vend se me kërkue njohje të pavarësisë), edhe veç andërr mundet me e pa kandidaturën në BE, e qebesa edhe vizat.

 

ZGJIDHJA

Ndali negociatat menjiherë, se nuk po mundesh asnji kusht me e qitë.

Ndalo importin e mallit të tyne deri të kërkojnë falje per krimet, i gjejnë të zhdukunit edhe e pranojnë pavarësine e krejt Kosovës, me gjithë veri!

600 milion euro në vit me ia ndalë Serbisë janë SHUMË PARE! 4 miliard euro ia kemi dhanë 12 vjetët e fundit!!!

Krahasoe me buxhetin e krejt Kosovës, që për nji vjet është 1.5 miliardë!!!

 

 

2. "Veriut çka me i bo?"

Po, de. Tash mbasi u kall tu kujtue. 12 vjet kush s'u mërzit për veriun, se e përdorën për me u pasunue tuj kontrabandue gjana prej ma të ndryshmeve. Tash, ka ardhë koha me e hjekë qafe, sepse moti asht shitë. Për mos me hupë pikë politike, por edhe me u dukë fitues, i involvon ndërkombëtarët, që kur të shkon veriu, me pasë kujt me ia lanë fajin. S'ka lidhje nëse vdekë dikush në proces.

 

ZGJIDHJA

Lexo përgjegjjen nr. 1.

 

 

3. "S'po kemi punë, as me pare s’po jemi kurrqysh."

Normal qe s'ke, se s'ke ekonomi, s'ke prodhim, s'ke send të gjallë. Edhe ato pak që i ke, po privatizohen me kushtet ma të këqia për buxhetin e Kosovës edhe për punëtorët e atyne ndërmarrjeve. Pushtetit aktual ma shumë i konvenon me ba pare prej tregtarëve që importojnë, sesa me ia mundësue qytetarëve të vet me prodhue.

Poashtu, tall nuk munden me i lypë kompanive serioze që vijnë me investue në Kosove, kështu që i privatizojnë ndërmarrjet duke ua shitë kompanive prej vendeve ZHL, të cillat jepin tall.

 

ZGJIDHJA

Ndihmoji prodhuesve tu: lehtësoju tatime e dogana, mundësoju me ble pajisje edhe landë të parë me kushte të mira, për me u futë në treg me cilësi edhe çmime konkurruese. MBAJ PARET BRENDA SHTETIT.

Rregulloje problemin e rrymës edhe infrastrukturës për me tërheqë investues të huej.

Gjobiti krejt tregtarët që bajnë tregti me Serbinë, deri t’i pranojnë kushtet në pikën nr.1. Kur mundet Serbia me gjetë arsye mos me ta pranue mallin, pse s’mundesh edhe ti?

Privatizoji ndërmarrjet publike veç kur ka përfitim ma të madh për vendin, edhe me kushte që nuk e sakatojnë buxhetin e Kosovës, e jo veç për tall.

Pasunoje krejt vendin, e jo veç xhepin tand!

 

 

4. "Shkollat katastrofë."

Normal, sepse për me u dukë që është "ulë" papunësia, po i rrasin rininë nëpër univerzitete me kushte çdo ditë  ma të këqija. Nëse e ke statusin "student", nuk je i papunë, e kështu manipulohen cifrat e papunësise. Investimet janë ba në disa ndërtime të shkollave, e jo në cilësi të mësimdhanies. Tash as shqip s’po dijnë me shkrue kur po dalin prej shkollave të mesme. Dikur së paku dijshin.

 

ZGJIDHJA

Lexo përgjigjjen nr.3.

Kur ke ekonomi të zhvillueme, sistemi i arsimit përmirësohet lehtë.

 

 

5. “Taksirat me ba me u sëmue këtu, se duhet me dalë diku jashtë me u shërue.”

Normal, se kushtet nëpër spitale janë të tmerrshme. Paret (zakonisht donacione) që investohen për pajisje edhe zhvillim të sistemit shëndetësor vidhen. Pajisjet e reja vidhen edhe hapen ordinanca private për me të marrë pare për çdo vizitë, sepse në spital nuk guxon me i hy kujt në dorë. Paramendoje nji pensionist me 45 euro në muej, që sëmuhet ma lehtë, qysh e përballon këtë. Na jemi i vetmi vend në Evropë (e ma gjanë) që nuk kemi ligj pensional edhe ligj për sigurime shëndetësore.

 

ZGJIDHJA

Lexo përgjigjjen nr.3.

Kur ke ekonomi të zhvillueme, sistemi i shëndetësisë përmirësohet lehtë.

Kur ke ekonomi të zhvillueme, sistemi i pensioneve përmirësohet lehtë.

 

 

6. "Po na vjedhin, na çkoqën."

Normal, sepse po i len me të vjedhë. Ti i ke zgjedhë, ti mundesh me i hjekë prej pushtetit. Edhe është e drejtë e jotja demokratike kjo gjë. Për me të sundue, ai me qëllim ti trus problemet 3, 4 edhe 5, e si fukare i sëmuet e i pashkolluem, ta blen votën me 2 litra vaj ushqimor.

 

ZGJIDHJA

Mos vjedhni, majmuna!

 

 

7. "E masi po shitni qekaq trima, pse nuk po shkoni në veri ju të VV?"

Sepse, me u çue krye në veti, jo vetëm që fillon nji luftë, por prishen edhe marrëdhaniet ndërkombëtare të vendit edhe është vetëvrasje politike. Pushteti është ai që duhet me thirrë mobilizim të masës.

VV është shprehë i pari edhe i vetmi subjekt politik, kur u vra Enver Zymberi, se i ka të gatshëm 20,000 aktivista me i dalë në ndihmë vendit. Për ma tepër, Rexhep Selimi, deputet i VV-së, ishte i vetmi deputet që keto ditë ka guxue shkelë në veri të vendit, për me i përkrahë edhe me iu dhanë shpresë banorëve shqiptarë atje.

 

ZGJIDHJA

O, veç fishkëlloni!

 

 

8. "Pse po theni, po mi shpenzoni paret e tatimeve, e po gjueni me patlixhana?"

Me ti çelë sytë, se s'je tuj pa.

Nji xham i thyem s'ban as 2,000 euro, për te cilat po ankohesh, e ai prapa xhamit atje brenda me dallaveret e pikave 3, 4 edhe 5 ti vjedh ka 200,000 euro çdo ditë, e s'po i thue kurrgja.

Ai ta bjen armikun midis Prishtine edhe i ban muhabet, e ty s'të len përshtypje, edhepse i njajti armik s'po të len as me pasë punë, as rrogë, as vizë.

Ajo kthehet prej Brukseli me marrëveshje që kurrkujt s'ia tregon edhe janë të damshme për ty, e ty të dhimbet kerri i saj i blinduem, që u fëlliq me do patlixhana.

Dreqi e marrtë, ty po të dhimbet kamioni me mallëna serbe që e rrotulluem, se nuk po i sheh ka 600 tjerë në javë, që po futen si në bashqe të babës, e po i marrin paret tua.

 

ZGJIDHJA

Nese s'del me qef (e qe s'del, se nuk ka ndërgjegjje), atëhere çohu edhe ti e qite me zor prej pushteti, sepse është e drejtë e jotja demokratike me e shprehë pakënaqësinë edhe në rrugë.

 

 

9. “Tash jeni në Kuvend, zgjidhni problemet në mënyrë institucionale, e jo rrugëve.”

Me qenë në Kuvend, s’domethanë që je në qeveri edhe plot vendime s’mundesh me i marrë si opozitë. Edhe ma pak, kur e din që shumë vota tu kanë vjedhë edhe Kuvendi s’e ka përfaqësimin real të votuesve.

Zakonisht, pushteti i merr vendimet ma të randësishme pa e pyetë Kuvendin, e të cilat ma së shumti po e dëmtojnë Kosovën. Për ma tepër, për cilat institucione e ke fjalën, sepse tetanat janë të korruptueme edhe s’funksionon asnjana? S’ke sistem drejtësie, edhe mundesh me ba çka të duesh, kur të duesh, që është pikërisht çka po ban pushteti në këtë moment, se s’ka kush e ndalë.

 

ZGJIDHJA

Ti, unë edhe krejt qytetarët që kemi votue, e kemi të drejtën demokratike me lypë prej pushtetit me dhanë dorëheqje, nëse jemi të pakënaqun me te. E vërteta është se shumë njerëz  nuk je të kënaqun me këtë gjendje, por nuk po e dijnë çka me ba për me e përmirësue.

Nëse pushteti refuzon me dhanë dorëheqje, atëherë ti e ke çdo të drejtë me dalë në rrugë edhe me e shprehë pakënaqësinë tande për këtë gja, me lypë zgjedhje të reja edhe me votue për atë që ta merr mendja se vërtet ban diçka për këtë vend.

 

 

10. “S’guxoni me ba ‘cik’ prej Albinit.”

Mos me pas guxue, s’e kisha shkrue kurrë këtë artikull. 

A ke ndejtë ndojherë me Albinin? A ta merr mendja se është ma mendjehapun se secili  udhëheqës i secilës parti tjetër në Kosovë? Rren nëse thue “jo”. Veç këqyri udhëheqësit tjerë nji herë, lexoju CV-të edhe s’kemi çka diskutojmë unë e ti ma shumë.

Këqyri mënyrat se qysh partitë tjera i kryejnë proceset e tyne, posaçërisht ato zgjedhore. Ato në pushtet ose nuk mbajnë mbledhje kurrë, ose e bajnë ndoj kusheri kryetar.

 

ZGJIDHJA

Lyp me u takue me Albinin. Jam i bindun se pa e gjetë do kohë për ty s’e len. Vlerësoje vetë.

Kape lexoje statutin edhe rregulloren e VV-së. Ke me e pa që demokracia ebrendshme, bile, është ma e madhe se që ish dashtë me qenë.

Bashkangjitju VV-së, jepe kontributin tand profesional edhe politik, jep ide edhe zgjidhje të shëndosha, edhe e sheh vetë NUK ka me ta ndalë dikush aty rrugën.

 

 

11. “Po e ikni bothën prej Kuvendit kur po ka vendime të mëdha.”

Me pasë parime është dhunti. Me iu përmbajtë atyne parimeve është vlerë njerëzore.

Kur shkelet Kushtetuta, sikur në rastin e zgjedhjes së Kryetarit të shtetit, atëhere është parimore me e lëshue Kuvendin, me i tregue krejtve që nuk po don me qenë pjese e nji shkeljeje të tillë.

Kur shkelen rregullat e Kuvendit, sikur në rastin që deshtën me i kalue 14 ligje për 2 orë, atëhere është parimore me e lëshue Kuvendin, me i tregue krejtve që nuk po don me qenë pjese e nji shkeljeje të tillë.

 

ZGJIDHJA

Kushtetuta edhe rregulloret janë shkrue për nji arsye. Nëse nuk respektohen, atëherë pse je lodhë me i shkrue?

Kurrkush s'asht mbi ligjin, prandej përmbaju ligjit kur merr vendime të randësishme në emën të popullit, nëse don me i pasë deputetët në Kuvend.

 

 

12. “As ju s’jeni hiç ma të mirë. Me ardhë në pushtet edhe ju vjedhni.”

Është shumë pikëlluese që i ke humbë krejt shpresat se nji ditë ka me u ba ma mirë. S'ke faj, se qe 12 vjet njerëzit e njëjtë po të udhëheqin edhe secili të ka vjedhë ma shumë se tjetri. Shumë prej tyne, madje, janë ose nën hetime, ose të paditun për hajni ose krime tjera të randa. S'ka parti që s'ka pasë koalicion me tjetrën.

Por, nëse veç pak interesohesh për sakrificat e vazhdueshme që njerëzit e VV-së i kanë ba tanë këto vjetët për të mirën e këtij vendi, atëherë ke me e kuptue se ka shpresë.

 

ZGJIDHJA

Për kurrgja tjetër, nji gja është e sigurt, por s'do me e pranue: Çfarëdoqoftë VV-ja, është bile pak ma e mirë se të gjitha të tjerat që udhëheqën deri sot. Përkrahe. Jepja votën.

 

 

13. “Ju s’dini me e udhëheqë vendin.”

Nëse s'po dijshim me e udhëheqë vendin, atëherë qysh po dijshim me jepë zgjidhje për krejt problemet që i ka sot Kosova?

 

ZGJIDHJA

Sot me e marrë pushtetin, VV e ka nga nji njeri shumë ma adekuat se ata që janë momentalisht në pushtet, për secilën pozitë në Kabinetin Qeveritar. Lexona CV-të pak.

 

 

TOP 5 ETIKETIMET E PUSHTETIT KUNDËR VETËVENDOSJES

 

Nji njeri shumë i mençur, të cilin e respektoj shumë, ma pat thanë nji gja shumë domethanëse: "Nëse nuk ke armiq, nuk je kurrkushi."

 

Tuj qenë se pushteti në fuqi e sheh VV-në si kërrcënim, i ka shpallë armiq, që është e kuptueshme. Këta në asnji mënyrë s'dojnë me e humbë pushtetin, se i humbin gjithë ato pare edhe rrezikojne, madje, me përfundue edhe në burg. Për këtë arsye, e aktivizojnë makinerinë e propagandës së tyne nëpërmjet shumicës së mediave edhe gazetarëve që i mbajnë nën kontroll. Edhepse propagandën e kanë boll primitive, ti, cinik i dashtun, po i han krejt.

 

Ma poshtë është lista e Top 5 etiketimeve që pushteti aktual i përdor si propagandë kundër VV-së: 

 

1. "Albini është sikur Hashimi."

Nëse je votues i Hashimit, prej frike që po humb elektorat, ai po të shtin ty me mendue kështu, në mënyrë që ti me thanë vetëmevete: "A e din çka? Mbasi janë të njajtë, po ia jap Hashimit prapë."

Nëse je votues i ndoj partie tjetër, po të shtin thanë vetëmevete: "Po votoj prapë për këta, se s'paska ma të mirë!"

Ti e din shumë mirë që Hashimi s'i afrohet Albinit as përkah intelekti, as përkah edukata, e as përkah vlerat njerëzore.

 

2. "Këta janë nacionalista radikalë/ekstremista edhe i urrejnë ndërkombëtarët."

Prej kur qenka kaq krim i randë me e dashtë vendin tand? Në momentin që VV kundërshton ndoj vendim që është në dëm të vullnetit të qytetarit apo të mirës së kombit, menjiherë pason deklarata që VV s'po do me u integrue në Evropë edhe që kjo e rrezikon të ardhmen e vendit.

 

3. "Këta janë armiq të kombit."

Sa herë që VV e ngrit zanin për MËNYRËN se qysh po menaxhohet edhe qysh është dhanë tenderi i autostradës së kombit, menjiherë e quejnë armik të kombit. Veç budalla nuk i gëzohet autostradës. Por, çka po të vyen autostrada kur nuk ke as ekonomi, që me eksportue diçka, e si rezultat as rrogë për me shkue në deti, se krejt buxheti i Kosovës shkon për me e pague autostradën? Me ia çelë Serbisë udhën me eksportue mall për Shqipni, kurrgja tjetër.

Edhe, shih qysh po bjen në kundërshtim me etiketimin nr. 2. Qysh mundesh edhe me e dashtë vendin tand, edhe me qenë armik i kombit?

 

4. "Këta janë komunista."

Sa herë që VV e ngrit zanin për MËNYRËN se qysh po keq-privatizohen ndërrmarjet publike edhe e kundërshton MËNYRËN se qysh po dojnë me e privatizue PTK-në, menjiherë del zani se janë komunista, se s'po dojnë me lejue treg të hapun. Ku është poenta me e shitë PTK-në, e mos me mbetë asgja për buxhetin e Kosovës? Kurrkush s'po thotë që privatizimi asht gja e keqe, por ka mënyra të ndryshme për me e privatizue nji ndërmarrje, pa dalë humbës në këtë proces.

 

5. "Këta janë huligana dhe kriminelë." 

Huligana e kriminelë po i quen edhe serbët në veri që po ta vrajnë policin me snajper. S'po i thonë as terrorist apo vrasës. Për ma tepër, nuk ban asgja për me e gjetë vrasësin, derisa nuk heziton me i arrestue 32 veta për do patlixhana!

 

 

PËRMBYLLJE

 

Une s'po shoh që dikush tjetër po ban diçka për me këqyrë me e permirësue gjendjen e mjerë në Kosovë. Krejt partitë tjera opozitare veç i kanë hapë sytë e po këqyrin, të brengosun se çka po ndodh me bizneset e tyne, që iu ndërlidhen me bizneset e partive në pushtet.

 

Po më intereson shumë nji gja: Ti, cinik i dashtun, që po ia jep veti të drejtën veç me kritikue pa pasë argumente, e pa u mendue dy herë se çka po thue, a je tuj ba diçka për vendin tand, pos që po ia harxhon makiatot edhe oksigjenin?

 

Nëse po, atëhere s'ka shansa me qenë ti pjesë e grupit të cinikëve.

Nëse jo, atëhere çoe bothen, ban diçka. Adresën e din. Hajde.

 

Nëse ta merr mendja se çka po ban asht mirë, atëherë vazhdo. Votoe tjetrin, që po të sakaton qe sa e sa vjet, ose mos dil me votue hiç, prit me zhdrypë jashtëtokësorët me ti rregullue problemet, se edhe ndërkombëtarëve iu ke ba bajat.

 

Ose, mbushu mend, hapi sytë edhe, si çdo qytetar tjetër i nji vendi demokratik, kuptoje se është e drejtë e jotja me dashtë me e pa vendin tand ma mirë. Ushtroe atë të drejtë!

 

Nëse ta merr mendja që ky shkrim s'asht kurrgja pos nji fushatë parazgjedhore edhe s'ka kurrgja të vërtetë në te, atëherë s'po më duhet vota jote hiç.

 

Me dashni,

Fisnik Ismaili

 

P.S. Dikush jepja Hajredin Kuçit këtë artikull, sepse sa herë del në TV me folë për Vetëvendosjen kërkon prej kësaj propozime për zgjidhje të problemeve. Mos ma harroni edhe Ilir Mirenën, i cili vazhdimisht lyp "Fokte, fokte, fokte!"

 

 

 

Disa fjalë për autorin

 

FISNIK ISMAILI

Drejtor kreativ, themelues dhe udhëheqës i përfaqësisë në Prishtinë të njërës prej agjencive ma të mëdha të reklamimit në botë, me emrin Ogilvy | Karrota

 

Ideator i fushatës Duaje tënden, që përkrah dhe promovon prodhimet e vendit.

Autor i stripit satirik The Pimpsons, të publikuem në Facebook. 

Udhëheqës i ekipit që ideoi dhe realizoi monumentin NEWBORN, në ditën e shpalljes së pavarësisë së Kosovës. 

Aktivist i Lëvizjes VETËVENDOSJE! 

Pjesëtar i Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës, në Brigadën 138 "Agim Ramadani", gjatë betejës në Koshare, më 1999.

I vetmi drejtor kreativ shqiptar në rajon me çmime ndërkombëtare në fushën e reklamimit (6 sosh), përfshi Luanin e Artë në Cannes - çmimi më i lartë për dizajn në botë.

Drejtor kreativ me më së shumti fushata të realizuara reklamimi në Kosovë e Shqipëri.

I lindun e rritun në Prishtinë, i ramë në Londër, i përplast në Prishtinë, me shumë përvojë profesionale edhe shkollim adekuat jashtë Kosove.

Përkrahës i denjë të drejtave të njeriut, mbrojtjes së ambientit, luftimit të ngrohjes globale edhe ushtrimit të fjalës së lirë.

Mbi të gjitha, qytetar i rëndomtë, që ia don të mirën vendit ku jeton.

 


Komento
Komente (88)

Shkruaje emrin

Shkruaje email adresen

Shkruaje vendin
Shkruaje komentin
1000
Dërgo komentin
Nice one mate...
Bashi
rekomanduar (0)
16 Aug 2014
13:07
 
bukur shume...
albi
rekomanduar (1)
06 Jun 2014
12:41
 
ahahah bre fis i dashtun shkrim shume mire i elaboruem per ata qe kan veshe dhe sy por qka me ba qe grate skan koqe
meti
rekomanduar (2)
22 May 2014
04:48
 
Hajde se ja nisi populli me kuptu qe VV-ja eshte e vetmja alternative. Vetem vazhdoni VV-ja, se pa ju ky popull mbaroj krejt.
Hajni i Farmerkave
rekomanduar (10)
02 Dec 2013
22:49
 
I nderuari Fis, elaborimi i Juej mbi VV dhe Albinin është për çdo lëvdat, që shpresoj që çdo lexues i këtij artikulli do hek dilemen se vota duhet dhënë VV.
aliu
rekomanduar (29)
28 Nov 2013
17:41
 
Aferim,aferim Z.Nik !! Lexova me vemendje artikullin e Juaj dhe me la pershtypje shum te qelluar per te gjitha ato sqarime shum me vend dhe me dhane shum shprese per nji te te ardhme me te mire.Edhepse jame apartiak kam fitue shum simpati ndaj VV duke marre parasysh te gjitha ato zhvillime qe kane ndodhe ne Kosove kane dale shum te verteta. E sa i perket disa komentuesve ,sikurse Ju te kishit shkrue ne gjuhen e intelegjences qe keni shum fjale nuk i kishin kuptuar,por ke be shum mire ku keni mundesuar qe te kuptojne te gjitha ato sqarime. Vetem perpara dhe suksese .
Kalmari
rekomanduar (18)
22 Nov 2013
15:55
 
Véllezér e thon nji fjal popullore "né qoft se nuk e din se çka ke né shtépi pyet né kojshi" un jam nga kumanova dhe po ju them véllezér prijésit e UCK gjat luftes treguan aftésit e tyre si né Kosové ashtu edhe né Maqedoni, ishin shembullor por pas lufte na shkatrruan, na shkatrruan seriozisht dhe mos té humbim kohé mo me kto, e kan treguar veten moti qé nuk kan aftési pér politik me shkaun shkurt e Shqipé.! VOTOJNE VV mos humbeni kohé se u zhdukem gati si Shqiptar nga kjo tok ILIRE qé ZOTI I MADH na krijuar né ket vend dhe nuk kan té drejt as Amerikanét e as Evropa té vendosin pér fatin toné. p.sh.t.
Xhaxhi Enver
rekomanduar (6)
20 Nov 2013
19:45
 
Njemend mjere ne cfar shkollash kemi qe pjellin debilla si ky far Fisnik Ismaili. Ky lere se nuk di te shkruaj shqip, te shkruaj ne gjuhen standarte sic pretendon falso vvc per nje bashkim kombetar, ky masiv qe vec na shpenzon oksigjen se koti ne Prishtine, nuk pasqyron as fije kulture dhe edukate. Paramendoje kete bishe brenda kuvendit te Kosoves...
Bashkim
rekomanduar (3)
12 Nov 2013
00:09
 
Fis paske pa bo namin qetu a ! Fis gati m'pate bo perveti, por jo. Sjam i kollajshem breh fis une, jam shpirt murriz, jam ma rrebel se Albini qak !
Murriz Shipnia
rekomanduar (3)
11 Nov 2013
23:31
 
i nderuar Fisnik, vetë artikulli juaj ne këtë faqe është për tu ankuar dhe kritikuar, arsyeja e vetme është se ne gazeta, portale duhet e shkruhet gjuha e standardizuar e jo gjuha qe nuk ka prejardhje as prej geg e as tosk andaj kur te mësohesh te shkruash besoj qe edhe ne do te mundohemi ti lexojmë temat e tua te pakuptimta dhe te shprehim opinione
Fisnik
rekomanduar (7)
08 Nov 2013
14:18
 
jo zotri deri dikun ja ke pershtat kosoves por jo aq sa duhet se ne shqiptaret jena Besnik edhe Besnik dot mbesum por udhheqsit qe jan tue udhehq sot kosoven po tallen me gjak te deshmorve edhe me popullin shqiptar se i ka rrok korrupsioni per para e tash nuk po din se kah taj majn e vvt e ka realitetin se asht e drejt edhe zotri albin kurtin e kosideroj Patriot edhe guzimtar e ti zotri ku paske marr ket shkoll nuk e di por per vete as gje nuk tregove sa patriot je se kosoven e kann rrok bandat qe gjat luftes njiher ose dy her ska qen ne kosov por masi qe ka kalue lufta jan shpall si komandanta e sot po udhheq popullin tradhtari i kombit se te gjith kta udhheqsi jan te perlyer me krime gjat luftes edhe mbas lufte zotri albinit i uroj suksese edhe ne te ardhmrn flm
bajram
rekomanduar (3)
05 Nov 2013
23:27
 
E lexova krej artikullin pajtohem deri 90%. Mirepo as une nuk po pajtohem me gjuhen e shprehjes. Gazeta serioze nuk duhet ti lejoj keto forma shkrimi. E kuptoj edhe stilin kishe per me kuptu disa qe nuk marrin vesh. Kishe qe po ta shkruj me gjuhen e popullit. Jo zoteri kush e lexon kete gazet e kupton shume mire gjuhen letrare. Mos ki merak. Nuk na ka mbet edhe shume me humb gjuhen letrare. Ne Tv neper radio tash edhe neper gazeta po lejohet gjuha e rruges. Kishe po behem kreativ. E kishe me qellim po flas keshtu. Jo zoteri une dyshoj ne gjuhen tende. Po prap ski faj ti ka faj kjo gazete qe te lejon me shkru ne kete gjuhe. Krej fjalt qe i ke shkru i mbeshtes po jo ne kete gjuhe. Se jemi tu e asimilu edhe njeri tjetrin. Ta ruajm gjuhen ta ruajm edhe levizjen VV ti ruajm Vlerat e Vendit.
Agroni
rekomanduar (6)
05 Nov 2013
19:34
 
Pershendetje Gerti ,Koment i qelluar 10-she
xaka
rekomanduar (4)
04 Nov 2013
21:54
 
krejt qito na i dim po tregona rrugen. Edhe prisin qe e keni esht komunist
xaka
rekomanduar (4)
04 Nov 2013
21:52
 
Ti more zotri Fisnik meqe mendon qe je aq i menqur nga shkrimi dhe njikohsisht nga shprehjet e nje rrugaqi i cili identifikohet me politiken une te them nji gje qe ne dim ku kemi lindur e rritur ne fjalorin tone nuk gjene shprehje te cilat i keni ju si perfaqsues te popullit por qfar te bejm qe te gjith matrapazet po merren me polik arrijn deri aty sa ta fyejn popullin e te shkruajn artikuj qe me shprehje rrugesh po nuk keni faj ju sepse ne lexusve na thuhet te mos perdorim gjuhe fyese dhe fajin me te madh e bart vet gazeta qe lejon keto shprehje more i pafytyr, ndersa me gjith rrespektin per gazeten ju lutemi mos botoni shkrime te tilla sepse i beni deme gazetes suaj me rrespekt
GERTI
rekomanduar (8)
28 Oct 2013
12:56
 
More Fisnik boll i mequm ishe po ku e ke krye at shkoll bre burr.na te shkretit veq bari po ham e veq ti duhet me na dhon men e more magari i Kosoves.
lisi
rekomanduar (10)
06 Oct 2013
16:30
 
"Thou too Brutus?" Edhe ti bashkepunon me nderkombetare, a?
Leka
rekomanduar (6)
01 Oct 2013
12:28
 
Po e shof se shume komentues paskan mendime lloj lloj e me te keqijat se ende mendojn se Hashimi i qliroj dhe se vetem hashimi ka luftuar dhe vetem ai po punon mire dhe drejt e keto mire dhe drejt po shifen dhe do te shifen en te ardhmen po disa i kan mbyll veshet e disa jane verbuar nga pasuria te cilen e kane fituar ne bashkpunim me kete udheheqesi .Shkollimi ,shendetsia ,punesimi, siguria gjygjesia te gjitha jane KATASTROF sedi more a ju ka rastis me shku ne Spital qfar gjendje eshte apo shkollimi qfar niveli eshte ra se per gjygjesi mos te flasim ska drejtesi ke te njofshum dhe te holla edhe nese ke vra dikend del paster .......Hashimi po din po po din per veti jo per popull.Une me pas mundesi as edhe nje sekond nuk kisha nejt ne kete vend edhe pse kam kontribuar per kete vend por jo sa "Hashimi "ai ka qen i shume dishem dhe shpetoi jo si shoket tjer te cilet luftuan me zemer e per atdhe.
Deshprim total
rekomanduar (12)
29 Sep 2013
23:34
 
Analiz e qart dhe shum me vend , nuk percjelli asnji parti politike,isha , jam per kombin shqiptar,verej qe skena politike e kombit shqiptar peshon dit e ma shum ne favor te armikut shekullor,armiku po te vendos daten e zgjedhjeve,""vellazerit"ne pushtet jan ba ma te egjer se armiku shekullor,te vran ,ta uzurpojn pasurin te shkelin ,po nejse ne jemi mesuar te na shkelin ""qizmet" e huaja 550vjet osmanlijt,100v jet shkavellijt 14vjet shqiptarlijt pojuvnoj edhe ketyre te fundit " " thojza kemi edhe nji shpres te vogel si qiriu kur vjen kah fundi, bahuni sebashku e vendosni nji tjeter qiri (nuk kam te drejt te vote ) shkaku mergimit, nenshtetesis kosovare,jam i lindur ne kosové posedoj dokument mirnjohje prej ushtris çlirimtare te kosoves,ka shum koh qe percjelli veprat e vv te cilat peshojn ma shum ka kombi shqiptar,pra vet vetvendosni per te ardhmen e juaj dikush te propozon 50 euro per nji vot beso se ke me i humb 50.000 euro edo ti trashigojsh me ket humbje,nipat,sternipat vendin k
Lisi
rekomanduar (12)
29 Sep 2013
02:36
 
e more xhevat mendje holl te paska ble hashimi,shum lir sikur ne kto shitore 1 euro nese ki femi mendo per femi tu se ty taka dhan ni asht me lpi po thmija yt ska me pas a e din qakan than pleqt ne fund e kan pre cungun e qashtu ka mejav ba hashimi juve veq jaka nis po han e po pin me kryqali shokt poj shtin ne burg e kqyr pak mamir e mos u shit edhe mos ofendo kerkan se jena shiptar thaqi ka truproje e ti nuk kije e poj lan drasat ni ven
shukrije
rekomanduar (5)
26 Sep 2013
15:10
 
O Fisnik burri sa leh neper gazeta e televizion dil shokit ne Mitrovicen Veriore bane nje sheti a pije naj kafe e aty e she veten se sa e ke PERNJEMEND .
Vushtrriasi
rekomanduar (8)
24 Sep 2013
09:43
 
o Fisnik mir e ki bre burr po pak jan ato qe e kuptojn ju prej se jeni hy ne parti gjithmon ja kam dhan voten votoni VV se krejt kto tjert jan kan ne qeveri po kurgja skan ba per neve per veq se na kan vjedh te pakten provoni
Ferizaj
rekomanduar (9)
24 Sep 2013
02:30
 
Une jom aktivist e perkrahes i flakt i VV, veq Fis, me qito hekra/unaza neper gishta... shume gay diqysh...
Albii
rekomanduar (41)
23 Sep 2013
23:28
 
Valla Fis nuk jam me VV po krejt cka ki shkrue eshte e vertet , po ma e keqja e keti populli qe te tratheton per 0.50 cent per ni tvogel.. e kujt me ju mbeshtet
Iliricum
rekomanduar (10)
16 Sep 2013
14:35
 
Vet fakti qe po vazhdon te lexohet dhe komentohet tregon per rendesine e madhe te tij. Kjo te jep shprese se megjithate po shihet nje drite ne fund te tunelit dhe se ne kemi shprese per nje te ardhme me te mire. E mira e kesaj eshte se njerezit po fillojne te vetedijesohen dhe te renditen ne anen e atyre intelektualeve te vertete qe punojne per te miren e vendit tone. Te huajt te respektojne me shume kur mban nje qendrim te drejte per veten tende dhe i permbahesh atij qendrimi. Servilet dhe puthadoret gjithmone do te perbuzen nga te huajt. Sepse, ai qe nuk eshte per vete, nuk eshte as per askend tjeter. Suksese te metutjeshme per Fisnik Ismailin dhe Levizjen VV.
Ylberi
rekomanduar (14)
07 Sep 2013
14:03
 
gyrbeti e ban te veten tash e kuptova se te familjes e kisha fisnikun por si do qe te jet bravo fisnik krenohem me ty
muhedin
rekomanduar (14)
26 Aug 2013
11:45
 
gyrbeti e ban te veten tash e kuptova se te familjes e kisha fisnikun por si do qe te jet bravo fisnik krenohem me ty
muhedin
rekomanduar (9)
26 Aug 2013
11:45
 
Ilexove me vemendje te 60 komentet tueja te dhena me fakte te gjalla, Dhe veten aji qe eshte qorr siq thoni edhe ju nuk shef e nuk don ti pranoj . keto te verteta qe jan faktike te ne , besoj qe edhe ky popull i ka qel syt e eshte bind ne ate qe keni shkrue , dhe voton per W se ma te mire nuk kemi se qe jeni ju
Ahmet
rekomanduar (13)
22 Aug 2013
15:42
 
Paj po bre fis na tan jemi te nje lloqi qysh po thu ti , por ajo qe ti nuk e kupton eshte se edhe ne lloq njerzit zhvillphen ndryshe ,njani nderton tulla nga lloqi e tjetri mirret me pune qe aspak nuk i kupton ,si puna e jote !! Nr.1: Kosova kishte dispozita ligjor te mirret me Veriun nga viti 2008 ! Nr.2 Nga hyrja ne fuqi: e kesaj , qeveria i siguroi kufinjt ne Veri me kete Akcion ! Nr, 3 Kosova nuk mund ta theret nje bllokad te njeaneshme ,sepse shkelen marreveshjet nderkombetare per tregtin e lire !! I nderuai Fisi edhe ne lloq ka shume profesione qe njeriu mund te punoi, mendoi , ky profesion qe keni zgjedhur eshte me siguri i gabuar per ju .KLM
Bambus Maharadscha
rekomanduar (5)
13 Aug 2013
09:59
 
brravo vetevendosje me ju jam me ju do te jam me ju do te votoj dhe me ju do te vdes deri ne fund te jetes kam qene nga pdk por me nuk jam arsye ashte sepse kane deshtue ne politiken kosovare ma te mirit jeni vetem vazhdoni keshtu sepse do te vjen dite kur do te fitoni
luigji
rekomanduar (10)
05 Aug 2013
18:55
 
Alban qyqani... Kokshe tu i msu kuptimet e fjalëve. Përhajr. Vazhdo çështu, e nashte del n'klasë t'parë doni ditë! :-)
Iliri
rekomanduar (5)
05 Aug 2013
10:42
 
JE I PAPARE---TE LUMTE
blini
rekomanduar (11)
08 Jul 2013
14:59
 
I nderuar Fisnik,si levizje ju pranojne deri diku edhe partite me te medha per pastertine,sinqeritetin,idealin e juaj,si levizje per vullnetin e Vetevendosjes per te krijuar nje shtet normal,siq e deshiron shumica,por mendoj se duhet ta gjeni formulen qe te pershtateni me ket mentalitet ne pergjithesi.Sot dihet qe shumica perballen per gjera elementare,thjesht mbijetese,edhe ju te filloni prej problemeve elementare,te gjeni vetem nje sllogan,kunder korrupcionit p.sh,e idete tjera p.sh Baskimi kombtar te presin pak,ka probleme shume urgjente,ekonomia numer nji,te tjerat me rradh,perndryshe jam antar i levizjes prej fillimit.
Bekimi
rekomanduar (6)
05 Jul 2013
10:07
 
Nese doni me i dhene fund korrupsionit Trafikimit dhe kriminalitetit mbeshtetne Albinin!>
Ragip
rekomanduar (13)
20 Jun 2013
22:50
 
O popull inderuar pas te madhit Ukshin Hotit ,duhet te kalon nje shekull te linde nje njeri i tille si ALBIN KURTI andaj duhet te vetedijesohmi dhe ne zgjedhjet e ardheshme te ia japim voten qe ta sheton KOSOVEN!.
ragip
rekomanduar (15)
20 Jun 2013
22:33
 
Me te drejte e ka si qe ka thane fjale me vende.
Merita
rekomanduar (10)
11 Jun 2013
19:04
 
Shum i drejt. Shum.fjal me vend. Ishalla Nuk Dalin Kjo Qeveri Me Ta Zan Udhen. Qe Po Jau Qet Dredhinat.
nebih
rekomanduar (17)
07 May 2013
20:32
 
Pasha Zotin Fis e kom lexu me vemndje kadal dal kurr ma mir s'ke shkru HALLALL te koft.
Samir
rekomanduar (19)
06 May 2013
19:53
 
Boll i merzim je.
Luli
rekomanduar (9)
04 May 2013
12:16
 
Mendoj se mram Kater personalitetet me te njohura shqiptare, panelistet Kulla,Krasniqi,Basqhkshkurti dhe Arta Dade i kan dhane leksikon Glaukut dhe shum te tjerve qe mendojne si ay.Pra ishte fjala per Marraveshjen,vlersimin e saj kuturo,pa analize te thelle dhe me nje sens euforik tipik moniste.Nuk ndrrohet mendja e njerzve me keso gjerash,duhet projekte dhe pune per ta ndrrue qeshtjen. Mendoj se per skenarin e Vetvendosjes ne Parlament eshte fajtor Jakup Krasniqi.Shifej qarte nga se ai ka mujt mos me shkue fare ne pushim,por me shfrytzue rastin siq edhe veproj ma ne fund per te votue.Tjeter eshte e drejta e tij se si do votoj,por nuk eshte desht ai te bene skenare prapa parlamentit dhe parlamentareve.Disponimi dhe votat nuk kan qene ne pyetje,por ka qene obstruksioni i tij duke loz me nje grusht deputetesh.Keto komente,shumica e tyre jane bere ne at stilin:Mama nane djalin ti them perpara...Keto ma teper jane pjelle e atyre koke prishurve qe gjithditen e urrejne pushtetin e naten ve
Halit
rekomanduar (6)
23 Apr 2013
09:12
 
Rrnofsh sa malet e shqipnis o FISNIK ISMAJLI.
skender emini
rekomanduar (15)
22 Apr 2013
21:02
 
Albini asht djal i mequm ,si kryetar i komisionit per politik te jashtme preferencat mat mira per ambasador ja ka jep sulltanit. A nuk po tregon kjo mjaft se nese vjen ne pushtet nuk ka mu sjell njejt si kta hajna , ku ka mi favorizu kusherit e partijakve.
pejoni
rekomanduar (10)
22 Apr 2013
18:23
 
Une e du 5 minute ce me humbe kot. Mos me pas qen Z Thaci sot ishe tu lujt me kilikera e tu shit zakuza neper rrug me lloq. Tan e dim se ku kurropsioni po lulon, po fakti usht kjo ndodh cdo vend ne EU. VV usht nifar grupi politican amator edhe naive. shum i prenxhan al qaede's ne formin si mundohen me za shtetin.
agron
rekomanduar (11)
18 Apr 2013
22:56
 
bravo fisnik:veq budalla se merr vesh
Ferizaj
rekomanduar (19)
18 Apr 2013
12:26
 
VETVENDOSJE ''VETFUNDOSJE
argjent gacaferi
rekomanduar (12)
17 Apr 2013
16:47
 
Ja ketu keni shum arsye per ta votuar VV! Duaje Kosoven - duaje Vetevendosjen!
Gentos
rekomanduar (14)
15 Apr 2013
18:08
 
VV JU LUMT JINI TE VETMIT NE KOSOV QE MENDONI PER POPULL E ME VJEN KEQ QE ENDE NUK E KAN KUPTU POPULLI QE VV ESHT AJO QE MUND TE NA NZERR PI KSAJ QEVERIJE TE KEQE E KRIMINELE QE PUNOJN EDHE KAN PUNUE VEQ PER GJEPIN E TYRE E KURR PER POPULL
afrimi
rekomanduar (16)
15 Apr 2013
11:27
 
Shkrim me tendenc ndikimi mbi njerzit pa zgjedhur menyra e metoda, duke perzgjedhur fjale vullgare e banale, duke u perpjekur me filozofu pa te vetmin parim filozofik, duke u munduar te shfaq prepotencen dhe te gjithditurin e ne fakt asgje me shum se nje qytetar i zakonshem i Kosoves. Zotri nuk ka Shqiptar normal ne kuptimin fizik dhe psiqik e qe ka moshen tende dhe nuk ka dhen kontribut te perafert me ty. Thirrja per grusht shtet (protesta te dhunshme) e ka kaluar kohen, ne kemi demostru, protestu dhe me ne fund kemi luftu. Tani jetojm ne demokraci, votohet, ne rast se nuk fiton partia qe une e votoj dhe kjo ka ndodhur dhe do ndodhe kjo nuk do thot qe paknaqesin time ta percjell tek masat e ti ftoj ne demostrata te dhunshme.
Ylberi - Dardani
rekomanduar (12)
01 Apr 2013
16:18
 
pa pike nevoje u vran 2 qytetar edhe ne protestat e VV-jes
andi
rekomanduar (10)
31 Mar 2013
22:52
 
Zot.Ismajli nuk ke thane as gje nga mendja e juej per ofendim tegjitha keto qe i ke shkrue jane te verteta, ne qe jemi jashte skenes politike, ka arhure koha qe nuk ka mbet ti besojme as kujte,e ma mire eshte qe te vazhdoje kjo qeveri se sa ne duerte e atyre qe para dite flasine per veti e pase dite per te gjitha e keta jane (vv).
dardani-france
rekomanduar (6)
26 Mar 2013
18:48
 
Pegjigjeje mjafte te sinqerta te Fisnik Ismailit. qashtu qysh po thu qashtu ashte z,Ismajli! Voten familjarishte ja kemi dhane Vetevendosjes ne zgjedhjet e kalume dhe ekem ndergjegjen e paster! edhe qytetaret e tjere kan me ja dhane voten Vetevendosjes rruge tjeter nuk ka. Ne dashin me hjek perkrahjen qe pojubajne hajnave me voten e tyre!
mili
rekomanduar (13)
23 Mar 2013
20:16
 
veq nese sdon me pranu, qeky asht realiteti, edhe Albani kshyr mos po shkreton ne shkrimet e tuaja edhe kshyre realitetin mos u kap per asgja, Kalo, mire edhe ti
beli
rekomanduar (10)
23 Mar 2013
07:56
 
Per Albanin. Fisi ka shkru gegnisht me e kuptu populli i Kosoves, perndryshe gege e toske dyjat jane shqip, po ta shkruante toskerisht jam 100% i sigurt qe cifti yt nuk do ta kuptonte. Te lumte Fis se sic po duket i paska ra dicka ne tru Albanit.
Visar
rekomanduar (16)
23 Mar 2013
07:38
 
qyre Smajl Fisniku. pike se pari slloganet Jo negociata. permes negociatave ka ardh pavaresia e Kosoves qe dmth keni deshtu sa je ti vet i madh se ata tjert piluqa jon. e dyta bojkotoni produktet e Serbise. besom qe kur i shisha produktet e serbis ne duart e juaja tu e zhyt qeverine edhe parlamentin thojshe me vete po ton kto produkte i ka ble dikush. qe dmth ju vet i bleni e knej na thu neve mos i bleni. prap ne kundershtim me veten si aj sllogani i par. Hajt se boll katunar te koke more Smajl.
Alban
rekomanduar (15)
22 Mar 2013
16:35
 
Shqipetari qe i ka bile dy mend ne kry e dine qe VV eshte e vetmja alternative per Kosoven.
Vjosa
rekomanduar (23)
16 Mar 2013
23:13
 
Bash kerrkund nuk ja paske qellu Fis. Duhet me te ardh marre pr veten tende nese e lexon qka ke shkru. Krejt dogma jane qka ke thane ,fjale te kota, fjale boshe. Albinin e njoh ede une pak,kam patur rastin me degjue pas viteve 2000 ne oden tone. E mbaj mend qe thoshte se ska me pas kurr republiike per Kosoven as per Malin e Zi( qe atehere ishte para ndarjes nga serbia). Une si njeri me arsim te mesem isha ne gjendja ta shoh se mali i zi eshte para ndarjes nga serbia e ai me kembengulje thoshte se kurr ska me u nda mali i Zi as Kosova prej Serbise. Prej atehere nuk e perkrah VV se e pash qe skeni lidhje me realitet as nuk dini si behet politika. Tung e klm.
Agimi
rekomanduar (12)
16 Mar 2013
07:49
 
Je i madh me trup po je ma i madh si personalitet. Hashimoviqi te kish qen veq pak i menqur sa osht dinak i poshter e kish sfrytezue VV-enper te nxjer sa ma shum prej bisedimeve, si tadiqi qaq shume perdori Daqiqin e Nikoliqin duke tute evropen me ta se sa kjo i kushtoj me humbje ne zgjedhje . Zgjidhje ka dhon jo veq VV-ja po edhe Pandeli Majko , Mire me kujtohet se pare se me ja nis bisedimet jo nji here po disa her pat te thon qka lype serbija per serbet kosova duhet me lyp per Luginen , po kujt mi thone , ooo let thojne qka dojne per Albinin po mire e ka ,KTA JON ME DOSJE EDHE QKA JU THAJNE KTA BOJNE. Hajt mos mendojme Si VV-ja te mendojme si qytetar te thjesht, pe mar nji shembull: a skan mujt kta ne rastin e dokumentave mi ju pi lypni origjinalet na pi lypim origjinalet hahjde pra po bojme kompromis as ju origjinalet asna po BE-ja ti ket origjinalet . Po kush ajo E.Tahiri ,cilla ka fol me Borkon per Partuzanin(e Beograditit), nc, nc ,nc.
Dreni
rekomanduar (16)
15 Mar 2013
23:54
 
Te besh krahasim mes Hashim Thaqit dhe Albin Kurtit eshte sikur te krahasojsh naten me diten per nga aspekti i drites. Kthehu nga vitet 90 dhe shko historin e Kosoves vuajtjet luften te arriturat dhe do te shohesh cilin nga keta dy e has ne kete histori Hashimin apo Albinin, po thjesht i nderuar autor behu realist.
Meti
rekomanduar (11)
13 Mar 2013
15:21
 
me keqardhje e them se popullit ton ne kosov i punon truri shume ngadal, perderisa LDK udheheq kosoven per 15 Vjet pa merit, dhasht zoti qe edhe PDK te mos jet kaq jetegjate. le te votohen njerz qe mendojn te punojn logjikshem, nuk ka nevoj populli te pret 4 vjet kur gjerat nuk kane kahje te mir, protesta gjithpopullore per rrezimin e qeveris. as nen pushtimin serb gjat viteve 90 ta nuk ka qene gjendja me e keqe se sot ne kosove.
Betimi
rekomanduar (12)
11 Mar 2013
00:05
 
Qka ti shtojsh keti shkrim ma mire me thon konstatim me fakte tjera do ja shtojshe vlerewn edhe ma shum pore shkurte eshqip kush merr vesh shqip nje fjal fillozofike te TE ROBERUARITE E LUMTURE JANE ARMIQET E LIRIS edhe te ne trojet shqipetare po shumica te paknaqure po slujn veni veq ankohen e kurgjo sbojn ju lumte Fisnik adresen e kane nese dojn nje shanc per te miren e vendit e popullite se paku kane shancen te provojn ALBININ E VETEVENDOSJEN SPAKU HAJNA SMUNEN ME THON SE SU KAN PROVU NE PUSHTET E DERI TASH I PROVUM DISA PARTI E NA KANE RRAS ME HAJNI E FAQEZI E POSHTERSI FUKARALLAK E NENSHTRIM O SHQIPETARE EDHE SOTE NUKE KEN KU TE MBESHTETEN NE SHPRES(VETVENDOSJE) MOSE PAQI KURRE FJALA ESHTE PER TE PA SHPRESET SE NE QE KEMI SHPRES E KEMI GJETE ESHTE PRA VETVENDOSJA me respekte e nder se paku deri tash e gjith ju qe e duani e ndihmoni vetvendosjen
ismail maloku
rekomanduar (13)
10 Mar 2013
22:08
 
Nuk eshte gjithemon fajtor vetem ai qe merr te rame ne kry,ne kete rast: populli dhe VVja-qe fajsohet per te gjitha deshtimet e deritashme; Pra,nuka ka gje me te keqe se sa paragjykimi,qe VVja kurre nuk ka qenene pushtet dhe nuk duhet fajsu. Pushtetmbajtsi uzurpator njifet me ate qe çdogje ne rrethin e vet don ta pastroj nga te tjeret;Edhe gjith ne kry te vet ka far psikopat,si Hitleri,Stalini e Milloshi,dhe secili qe mendon ndrysh shpallet armik i popullit.I vetmi opcion-zgjidhej eshte organizimi i zgjedhjeve te reja
Fatmiri
rekomanduar (15)
02 Mar 2013
09:34
 
Shkrim autorial. E drejte e cdokujt me e thene mendimin e vet. Respekt. Kosova eshte shume me e madhe se ky shkrim. Kosova eshte shume ma ndryshe nga ajo qe mundohet me e shpreh autori nga kendveshtrimi VV.....
besa
rekomanduar (14)
02 Mar 2013
09:27
 
Idiotesia juaj dhe rrebelimi i kote i VeteFundosjes, po e qone vendin tone ne nje humnere te keqe. Ju ,qe me shume jeni pro Serbise, se sa pro vendit tuaj, jeni duke bere zhantazhe me popullin, edhe ashtu te lodhur. Ju jeni ata, qe nepermjet ketyre gjesteve te rruagaqeve, po mundoheni t'i fitoni zgjedhejt. Po, nje gje e di t'ua them, se drisa te jete Amerika ketu, ju kurre mos mendoni se do te vini ne pushtet, sepse ju jeni SERB, ju jeni VJEDHSA te mahallave, juve ju prine Albin SHKAU, juve ju prijne dezertoret e luftes, sikur Liburn Aliu, juve ju prine qakari i Prishtines, Glauk Konjufca. Ju i merrni instrukcionet nga Serbia, si ta zhvilloni fushaten kunder kuvendit te shtetit tuaj, kunder familjeve te deshmoreve, kunder te gjitha atyre instuticioneve qe flasin shqip, sepse, ju jeni mesuar te degjoni vetem shkinisht. Ju jeni ata qe merreni te holla te gatshme prej njerzeve te Milloshit, per te punuar kunder popullit. Ju jeni horra, ju jeni tradhtaret e ketij vendi, ju jeni pro Rus.
Xhevat
rekomanduar (14)
28 Feb 2013
22:03
 
Boll paske fillozofu edhe ti. Me mujt me maru ni maqin qi udheton ne kohe, e me t'qu ne 1994, se shpirtnisht hala aty je.
Sabit
rekomanduar (10)
28 Feb 2013
13:35
 
Qeveria Thaçi ka gabime, binduni që ka madje të bollshme. Konstatimi që ka gabime nuk mund t'i justifikojë reagimet, sharjet, fyerjet, shpifjet dhe mbjelljet e urrejtjes ndaj një subjekti që ka marrë më së shumti vota, që ka njerëz të të gjitha meritave dhe që nuk rrëzohet me militantë, për të cilët shprehja më e lehtë është t'iu thuhet gjysëm analfabetë. Lëvizja VV duhet të ulet në bisedime të brendëshme dhe të "shkurtojë" gjuhë, të cilat prodhojnë urrejtje ndër shqiptarët. Lutem që bindjen ta kem të gabuar kur mendoj se brenda shqiptarëve është instaluar një program serb, i cili herë bëhet nënë, herë njerkë e herë shtrigë. Këtë program e kanë përqafuar me vetëdije apo pavetëdije shqiptarët e mallkuar. Polemika apo shkrimi i mësipërm tregon një paraqitje amatore dhe analfabete të këtij përfaqësuesit të VV. Mjerim i thonë nëse pretenduesi i "fronit" qeverita, Albin Kurti nuk i merr masat e ndëshkimit të zërava vetvrasës për VV-në. Të shpresoj në vetëdijesim.
Aqifi
rekomanduar (13)
26 Feb 2013
13:30
 
Edhe për nje periudhë te gjatë kohore do vazhdoni me monologje, se vetem në këtë mënyrë do ti jepni vetës shpresë. Shkrim pa pikë vlere! Pershendetje nga Theranda, ku në zgjedhjet e ardhëshme nuk keni qka te kërkoni këtu fare.
valton
rekomanduar (13)
23 Feb 2013
21:26
 
hahaha,... mos e vet se te kallxon vet cka jane. Ani ti po fol more djali udbashit.
Samiri
rekomanduar (15)
23 Feb 2013
20:46
 
Respekt, per Z. Fisnik Ismaili per punen e tij te palodheshme, qe sfidat tona qe po i perjetojme ne perditshmerine tone, qe me vite perseriten aq vrazhde ky me nje sens te humorit po i kthen ne nje shqyrtim te perafert per secilin prej nesh... uroj qe te gjeni force e te mbani veten esell per shkrime te tjera qe te mund te reflektojme sebashku per ndriqim te mendjes dhe vetedijesimit tone si shoqeri, qe te dijme qarte se cka po na ndodhe me keto zhvillime politike qe na hengren kohen me te cmuar te jetes sone si pasoje e deshtimeve te tyre politike, skemi as liri as te drejta e as zhvillim ekonomik perderisa ne i lejojme vetevetes qe te tjeret te vendosin per ne dhe ate qe ne na takon ne vendin tone!
fatmir
rekomanduar (13)
23 Feb 2013
17:28
 
Cfar injoranti qenke! Hashimi nuk krahasohet thot me Albinin!!! Hashimi Udheheqes politik i UCK njeriu qe 15 vite eshte ne qender te vemendjes qe e nisi dhe e beri Kosoven shtet,qenka me me pak vler se Albini i cili u zu robe ne kohe lufte me pigjama vesh dhe u kthy nga burgu i pozherevacit me kravat dhe me gjip deri ne kufi ne merdare! qenke i qmendur zoteri !!!
iliri_ch
rekomanduar (19)
23 Feb 2013
12:18
 
Vetevendosja esht e vetmja alternative dhe shprese ne kte kohe politiko-banditeske. Por ja qe popullata ende se kupton se banditat e pdk's dhe ca partive tjera na sjellin ne humnere.Aq budallenj, naiv e qorr qenkemi si shoqeri duke i votuar serish? Thone qe nese don te kuptosh cfar populli ke, shikoj kryetaret e elitat e tij. Jemi te tille na?
Dashamir
rekomanduar (15)
22 Feb 2013
09:28
 
Definicioni i Lëvizjes Vetëvendosje! Për ta definuar Vetëvendosjen si lëvizje, dhe për t`i kuptuar veprimet dhe idetë “kreative” të tyre, duhet t`i analizojmë tri terma shumë interesante: Anarkizmin, Idiotësinë dhe Demokracinë. Anarkizmi është filozofi politike, për të cilën shteti është i padëshirueshëm, i panevojshëm, dhe i dëmshëm, thënë ndryshe anarkizmi është kundërshtar i denjë i çdo forme të organizimit shtetëror. Përkrahësit e anarkizmit të njohur si “anarkistë” janë persona të cilët nuk ju binden ligjeve dhe rregullave të vendosura në një shoqëri. Ka shumë lloje të traditës së anarkizmit. Në Kosovë kjo është një formë e re e të menduarit, të cilën më së miri e pasqyron Lëvizja e Vetëvendosjes. Anarkia shpesh herë ka gjetur mbështetje nga komunistët, socialistët, shovinistët etj, të gjitha këto në forma individuale për t`i kaluar pastaj deri tek ato kolektive, me qëllimin e vetëm përmbysjen e rendit shoqëror, dhe rrëmbimin e pushtetit.
Albani
rekomanduar (11)
20 Feb 2013
23:47
 
Mos i jepni hapesire kesaj gjuhe rrugaqe ne media.
Flori
rekomanduar (12)
20 Feb 2013
20:53
 
Parimisht, kushti i pare eshte se kur njeri/grup kritikon, shfaq paknaqesi, ai njeri/grup duhet ta sjell alternativen e cila sjell permiresim! KU I KA KETO ALTERNATIVA VETVENDOSJA QE NUK I SHFAQ??? VV TE JEP BINDJE QE SYNIMI I TYRE KRYESOR ESHTE MARRJA E PUSHTETIT. DHE KUR TA MARRIN VV PUSHTETIN, NDODH SI NE KUBE ME FIDELKASTRON!! RESPEKT PER MENDIMIN E LIRE
tandi
rekomanduar (13)
20 Feb 2013
13:46
 
wow skam koment fis te lumt qaq
isa
rekomanduar (27)
20 Feb 2013
09:44
 
Leni more Albinin rahat, a jeni tranu krejt a qka? Albini e din qe se ka influencen te madhe ne politike dhe s'mundet te ndryshon shume, por ai vetem don te ia hape syte popullsise kosovare. Krejt keto gjera qe ndodhen ne Kosove, ai e ka ditur me perpara qe ndodhen se eshte edhe lidhur me ligjiken. Rryma e nalt, papunesia e madhe, korrupsioni...etj. etj. Ai vetem don me i thone popullsise kosovare se mos me i lone te huajt me u perzi ne shtetin e Kosoves, por ma marr Kosoven vet ne dore dhe ma ndertu. Kosova sot asgje s'ka per me vendos ne Kosove. Amerika dhe Evropa vendosin dhe luajne me te si dojne, si me mina ne labor. Krejt pronat dhe institucionet e shitin te te huajve. Aeroportin, PTK, etj. etj. Asgje nuk mbet. Eshte Kosova cdo dite tu i perngja me shume nje shtet nga Afrika sikur ne shtet Evropiane. Mbetin edhe shkijet tuj kesh se si po bjen shteti kosovar cdo dite poshte dhe ma poshte. Dhe njeri thote se duhet me i ngu evropen, krejt e ngojne. Ma qon malli si ne katund te lopet
Iliri
rekomanduar (20)
20 Feb 2013
02:13
 
Pershendetje Jeni shume te drejte
Ndricim
rekomanduar (27)
19 Feb 2013
13:01
 
shume shkrim i qelluem shpresoj se nuk i harroni keto fjale kur te merrni qeverine (e di se keni me marre)
shpejtim
rekomanduar (26)
19 Feb 2013
12:48
 
Une mendoj se vetem VV mundet me e pastrue vendin nga hajnat qe jane ne pushtet po me siguri duhet me nise projektin Dubrava 2 se ka me qindra..
Reshat
rekomanduar (34)
18 Feb 2013
22:59
 
Fis, paragrafi i dyte u vertetu prej SHPIHUNIT.
GALACTUS
rekomanduar (19)
18 Feb 2013
22:58
 
Krejt duhet me votu per vetvendosjen nese dojme me u ba shtet i fort.Vetem keta mund ta qojne Kosoven perpara.Partit tjera s'punojne per Shtet por punojne per xhep.
laku
rekomanduar (34)
18 Feb 2013
22:57
 
Ska ku shkon ma mire e kjart,po me kon me fol seeeee ! Fisnik te lumt per idet dhe nervat qe ki !
Hekri
rekomanduar (37)
18 Feb 2013
22:33
 
Ne duhet të vendosim për t'ardhmën e Kosovës, e jo horrat. Po shihet qe nuk kemi as mend e as vullnet me ndertu shtet. Ne jemi një shoqëri e shthurur nga kodi moral e shoqëror. Shteti ende nuk ka peshën që të rrijë mbi ne dhe të jetë ligji që dënon dhe na mbron të gjithëve. Nga kjo pikëpamje, ne ngjajmë si një kopsht zoologjik ku herë-herë duken kafshë të lumtura e herë-herë shfaqen kafshë të tërbuara. Historia nuk ka njohur mbretër e perandorë pa servilë e puthadorë, (cinik). Eshte kohe antivlerash dhe problemi nuk eshte vetem te pushteti por edhe te hipokrizia e intelektualeve qe kqyrin me e rahatu bythen e vet. Duhet me u analizu edhe dyftyresia e atyre qe dijne e nuk flasin. "Arsimi është zemra, ndersa morali shpirti i një kombi". Ndersa Hashim Thaçi na zhveshi nga të dyja këto atribute. Jemi bërë njerëz të pamoral dhe analfabet me diploma universitare. Jetëgjatësia e tij në pushtet është dobësi e njerëzve që e tolerojnë. Shpresa e fundit VETVENDOSJE.Partite tjera jan te tredhura.
A.R.T.
rekomanduar (37)
18 Feb 2013
22:19
 
VV, (vëlla vrasje) është emri më i mirë për ju. Nëse jeni aq trima pse nuk e treguat trimërinë kur u dashtë, nëse e doni Kosovën aq shumë pse nuk e ndihmuat kur iu dasht ajo ndihmë, por ikëshi në Maqedoni dhe Shqipëri. Tani e kemi Mitrovicën e edhe Kosovën lindore pse nuk po shkoni atje të tregoni at trimëri po e reklamoni. Mos e mashtroni rininë, mos ja humbëni ardhmërinë, mos krijoni varre të reja, mos i përgjakëni rrugët e lirisë, mos ...... Ju jeni bure të zbrazëta, që vetëm zhurum bëni e as gjë tjetër.
Shpihuni
rekomanduar (27)
18 Feb 2013
21:19
 
Nuk pritet shum prej gazetarve qe jan të nvarur... edhe nje shtetë nuk përparon pa u anku... qe 14 vjet në liri ësht shteti i kosoves e nuk ka bugjet ma shum se një klub futbolli,
arbeni
rekomanduar (19)
18 Feb 2013
18:12
 
Alban komentuesi, nese nuk ke pak tru me kuptu kete shkrim vetem te tregoj se edhe pak fillon afati per tu regjistruar ne shkolle fillore, hajt baces se po jet' vone e po te humb edhe nji vit shkolla! Bravo Fis
Leon
rekomanduar (49)
18 Feb 2013
18:07
 
Shkrim qe e paraqet realitetin ne Kosoves, edhe tjeter asgje nuk ka. Dje e lexova nje shkrim ne nje medie norvegjeze, edhe paraqitja e Kosoves atu ishte edhe ma e vrazhget. Prandaj duhet me i hap syt ma ne fund!
Neti
rekomanduar (69)
18 Feb 2013
14:14
 
Fis, Te kisha lut me shku ne shkolle ti, edhe e mesu drejtshkrimin pak. Kalo mire!
Albani
rekomanduar (57)
18 Feb 2013
13:38
 
mas hani malle te serbise e kryhet masndej thaqi me zore nuk po ju shtin me ble e as me hanger buke te shkive
lulzim
rekomanduar (41)
18 Feb 2013
12:05
 
Me shume nga Blog